Monday 18 June 2012

I HATE YOU RASHDAN!

Hm aku tak tahu nak story macam mana. Sedih semua ada ni.
K Rashdan tu crush aku, nak dekat 3 tahun aku pendam perasaan aku dekat dia.
Okay just SUKA!!
And idk why im so DESPERATE LIKE CRAZY with him.
Seriously aku tak tahu yang dia ada gf, guess what? Dia cakap dengan aku yang dia tak ada gf lah apa la.
Then before this, kita orang pernah lah jugak selalu texting, otp rarely lah but dia pernah tau call aku!
Okay aku still remember our conversation
me : tak text gf? *aku acah dia*
him : tengah text lah ni
me : ohh lelaki macam ape je kan? dah ade gf text girl lain
him : orang maksudkan dia
me : hah dan maksudkan atul ke? hehe sorry
SEEEE? WHT DO U SEE?
Ini tak bagi harapan ke weh kat aku? Ya Allah :(
Ingat lagi dia pernah panggil aku AYG=AYANG
Ingat lagi dia ajak aku meet pg2 buta, then aku ckp mak aku tak tidur lagi.
Then dia ckp takpelah, next time kita boleh lepak same2.
Then malam sikit, dia text ajak lepak zat, *tapi tak jadi lepak*
Then dia cakap kalau atul teman dan bapok2 kat sini mesti tak kacau dan, ee geli lah.
*sebab time tu ada bapok sebelah meja dia i guess*
Then lepas hari belia dekat Putrajaya hari tu, dia dah tak reply text aku.
Sampai lah ke hari ni, tp aku tak pernah lupa kat dia.
Aku selalu text GOOD MORNING/NIGHT dekat dia.
But tak ada respon, ok aku dah mula rasa something wrong.
Tak pernah2 dia macam ni :(
Now today aku baru tahu semuanya. 
Pagi tadi, i got mesagge from him.
TOLONG JANGAN MCG SY LAGI, SY DAH BERPUNYA, DONT MCG ME AGAIN
*Ya allah aku harap ni mimpi*
Pukul 10 maybe
HIS GIRLFRIEND CALL ME
*But aku tidur time tu*
Then dah bangun tu, aku text gf dia. Nah this our conversation
me : Sape ni?
she : Ni Atul kan ?
me : Aah
she : Ok, tq
me : Ni sape ?
*she didnt reply my text, call 2 kali tak pick up*
me : Sape ni, boleh bgtahu tak :@
she : Saya rasa awak tak yah tahu kot
me : Idk who are you then tetiba call pg tadi. then just ask me 'ni Atul kan' then didnt reply my text.
Who are you act? Err sokay if you dont want answer. Bye
she : saya perempuan, awk ada baca email awak tak?
me : Email? Nope tak baca pun. knp ye? mane dapat no sy?
she : awk bukak lah email awk
*Then blah blah blah, aku pun bukak email*
K i got your email.
*dia cerita yang dia gf dan and tak bg aku kacau dan, dia org dah 6 TAHUN COUPLE*
Tak pernah weh dan cerita dekat aku weh :'(
Kenapa kenapa jadi macam ni
So lepastu aku say sorry dekat gf dia, aku tak kan kacau dan lagi. thats my promise.
Hope korang berdua kekal k *fake smile*
Then gf dia cakap act mcg from dan tu dia yang hantar, so means dan ada dengan dia lah kan? :0



SENYUM TAK PERLU KATA APA2 :)





Thanks For Reading :)