Tuesday 12 June 2012

Baca jee, jangan banyak soal

Yo whats upp? Sihat tak? Dah mandi? Makan? Berak?
Ekceli post ni aku nak cerita pasal 11/6 bukan 12/6 k :)
So hari ni aku tak pergi sekolah sebab batuk

COUGH
COUGH
COUGH 

Benci nya aku dekat batuk ni, tapi nak buat macam mana sakit ni semua datang daripada ALLAH :)
So aku redha jelah, kalau dtg sekolah nanti bawak penyakit pulak.
*************

Cerita lebih-lebih pulak aku ni :'D
Okay so now macam biasa aku bangun lambat pukul 3!
Oii, aku tak tahu lah sedar2 pukul 3. Nak buat macam mana, aku ekceli nak bangun awal tengok ENDLES LOVE tu :'(

So aku pun bangun cari makanan dulu, muehehe dengan tak gosok giginya *pengotor*
Dah makan, buat susu layan catdog, spongebob, upin ipin, anugerah.

8:00 pm : Aku kemas2 rumah, cuci pinggan, menyapu
Then nak menyapu bawah kabinet, terseret TAHI KUCING LEMBIK
Ahh! Bodohnya kucing ni, ambik kau kuasa power rangers aku bagi dekat muka kau!
Bapak geli lah shial
Then dah bersih kan tu, dah mop baru lah lega sikit mata ni dengan hidung aku.
Paling kesian hidung aku ni lah tak sanggup dia menghidu bau yang harum tu

9:00 pm : Takkan semua nak cerita panjang woi!

1:30am : Ada lah kan budak ni kan, dia IM aku tanya aku tak tidur lagi ke?
Eh kalau aku dah online cite dia mmg tak tido lagi lah kan sayanggs?
So aku pun jawab TENGAH TIDO LAH NI.
Then dia boleh cakap ingat tido dalam fb.
So cerita dia jangan tanya kenapa You are now offline. To chat with *** and other friends, go online.

HAHAHAHAHA

Thanks For Reading :)