Thursday 21 June 2012

RINDU SAMPAI TERMIMPI MIMPI

Tadi kan kan kan time aku tidur aku mimpi dia.
Dia tu sape?
ADALAH RAHSIA .______.
Hmm, dalam mimpi tu aku dengan adik aku pergi rumah dia.
Haha apahal adik aku semak weh ada dalam mimpi tu
KACAU JEE
Then, time tu aku kacau dia tidur lepastu dia bangun.
Aku ingat dia nak marah aku ke apa, then aku konon nya nak balik rumah lah lepas kejut dia.
Lepastu dia macam tak bagi aku balik, then suruh mak dia buatkan teh untuk aku.
Hahaha, adoii kelakar lepastu kan aku teman mak dia pergi kedai.
Wehh gila lah, aku tak pernah kot weh jumpa family dia.
Ni dalam mimpi ni tah mana2 orang tah masuk jadi mak dia.
HEHEHEHE
Lepastu dalam mimpi tu aku macam rapat sangat weh dengan dia
And dia cakap actually semua benda tu tipu.
BENDA APA?
*adalah rahsia*
Mane mau tak happy aku dalam mimpi tu weh!
Bapak ah aku ni syok sendiri siut mimpi je kot tul.
Then mmg best gila baby ah mimpi tu wehh.
Banyak lagi aku nak story tapi setakat ni jelah aku bgtahu.
Kalau aku story lagi, 10 perenggan kang aku buat :D
TAPI MEMANG BEST SANGAT WEH, RASA MACAM BETUL BETUL JE MIMPI TU.
SEDIHNYAA HAHA. EM.
KENAPA MIMPI BUKAN REALITI?

Thanks For Reading :)