Sunday 10 June 2012

Watch Germany vs Portugal

Hohoi, ekceli atul tak lah suka sangat tengok bola ni ..
Tapi SYOK GILER AHH WEH!
semalam dalam pukul berapa entah, i forgot, Ninie ajak tengok bola.
So Atul, Kak Zati dengan abg Ninie pun cari kedai mamak nak lepak minum.
*dalam hati nak lepak zat zat zat!*
Yelah mana tahu ada dan lepak situ kan?
*bunyi cengkerik*

***************
*aku nak cerita pasal bola bukan pasal dia*
K, tengok dekat zat bapak bosan sebab sikit org and tengok dekat tv yang kecik omey tu, mane puas babe!
*maybe sebab hujan*

Then pergi sampai bravo Puchong Utama nak tengok bola.
*15 minit mcm tu sampai*
maybe ._.

Lepak then tengok lah bola, woi goal woi shit woi blah3
Macam2 Atul dengar.
Eh before tu tak nak tahu ke Atul sokong mana?

OF KOSS LAH PORTU ..
WEHH APE PULAK TU TEAM abg Ninie DENGAN kak Zati
APA BARANG KALAH BOOO!

OFKOSS LAH GERMANY 
kan Ninie?
*tiru neelofa ekceli dalam iklan euro tu*

*bunyi cengkerik*


Then lepas tu boleh pulak Gomez menjaringkan goal untuk Germany!


Dekat bravo punn *g0allll!!!!!!!


*aku pun tumpang happy sebab aku kan sokong german.


hee tapi dalam diam2, aku usha jee sorg pemain german ni, omg handsome bhai.

jap jap ni ada gambar dia, maklum laa aku baru first time tgok bola so tak tahu nama dia ape.


*handsome kannn?
fulamak melting habis aku.

Then dah habis bola aku pun balik.
******************
KISAH SERAM *TAK TIPU
Aku dari dalam kereta lagi rasa tak sedap hati nak balik.
dengan futsal dah gelap, siantan gila sunyi. gentle aku cuak.
Cuak hantu *k aku mengaku
lepastu dah turun kereta *byebye ninie blah3
Aku cepat2 jalan pergi depan rumah aku.
Boleh2 pulak Apis letak kunci dekat pc, bodoh lembu aku nak masuk la!
Time tu aku dah takut gila pandang kiri kanan bhai, call mama suruh bukak pintu.
Dan2 mama dah bangun bg aku kunci, aku dengan mama dengar org mengilai.
*PERGHH GOYANG LUTUT*

Aku boleh tegur lah bunyi ape tu maa?
bunyi apa tu maa?
bunyi apa tu maa?

*haha bodohnya aku.

Tapi bunyi dia kuat, mama cakap kalau kuat dia jauh dgn kita. Betul kee? :0
Dah lupakan, lepas ni aku kena berhati2 untuk balik lambat lagi :D





Thanks For Reading :)